Kuntoutusalan ammattilaisten aamukahvit 10.5., aiheena: Miten voin ja jaksan töissä? – keinoja ja työkaluja työhyvinvoinnin vahvistamiseen

• 2.5.2023 klo 11.33 (Muokattu: 2.5.2023 klo 11.44)

Kuntoutusalan ammattilaisten aamukahvit ovat rento mutta asiapitoinen aamun aloitus. Voit osallistua tilaisuuteen omalta työpisteeltäsi nauttien samalla kupposen aamukahvia tai -teetä. Tilaisuus järjestetään Teamsissa klo 8.15–9.00.

Osallistumalla saat tietoa ajankohtaisista kuntoutukseen liittyvistä aiheista. Tilaisuus alkaa lyhyellä alustuksella ja jatkuu sen jälkeen aiheeseen liittyvällä keskustelulla. Ennakkoilmoittautumista ei vaadita. Tilaisuutta ei tallenneta.

Pääset osallistumaan tilaisuuteen klikkaamalla tekstin lopusta löytyvää osallistumislinkkiä.

Ke 10.5. klo 8.15–9.00 Miten voin ja jaksan töissä? – keinoja ja työkaluja työhyvinvoinnin vahvistamiseen, kouluttajapsykoterapeutti, psykiatrinen sairaanhoitaja ja mielenterveyden edistämisen asiantuntija Ritva Karila-Hietala

Mitä kuuluu? Välillä on hyvä istua alas ja pysähtyä miettimään, miten voi ja jaksaa töissä. Toukokuun aamukahveilla saat ajatuksia ja työkaluja työssä jaksamisen vahvistamiseen. Aihetta tulee alustamaan kouluttajapsykoterapeutti, psykiatrinen sairaanhoitaja ja mielenterveyden edistämisen asiantuntija Ritva Karila-Hietala. Varaa jälleen aamukahvi tai -tee viereesi ja istahda ruudun ääreen.

Osallistu tästä 10.5. Teamsiin

Tulossa:

Kuntoutusalan ammattilaisten aamukahvit 14.6., aiheena:
Valtakunnallinen lääkinnälliseen kuntoutukseen ohjaamisen perusteet: Opas terveyden- ja sosiaalihuollon ammattilaisille ja kuntoutuksen parissa työskenteleville

Osallistu tästä 14.6. Teamsiin

Palvelua tai kokonaisuutta koskevat tiedotteet ja uutiset

Lintuinfluenssarokotetta tarjotaan Etelä-Pohjanmaalla heinäkuusta alkaen

Suun terveydenhuollon digitaaliset palvelut laajenevat