Asiakas- ja potilaslaskutus

Onko sinulla kysyttävää laskutusasioista?

Voit ottaa yhteyttä puhelimitse numeroon 06 415 4108 (takaisinsoitto).

Laskujen vastaanottaminen

Toimitamme laskut ensisijaisesti sähköisinä kuluttajan eLaskuina tai suoramaksuina ja yritysten verkkolaskuina.

eLasku

Henkilöasiakkaat voivat tehdä Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen kanssa eLaskutilauksen omassa verkkopankissaan suomalaista henkilötunnustaan käyttämällä. Esim. xxxxxx-xxxx tai xxxxxxAxxxx.

Tarkempia tietoja eLaskuihin liittyvistä eri toiminnallisuuksista saa omasta pankista.

Alla olevista linkeistä löydät muutamien suurimpien pankkien ohjeita eLaskun käyttöönottoon.

Ohje kuolinpesän hoitajalle laskuasioissa

Kuolinpesä voi tarvittaessa pyytää laskun eräpäivän siirtoa, jos perunkirjoitus on kesken ja maksuasioita ei voida hoitaa ajallaan. Pyydä eräpäivän siirtoa Revire perinnältä.

Asiakaspalvelu:

Puhelinnumero: 020 6399 420
Sähköpostiosoite:asiakaspalvelu@revire.fi

Jos kuolinpesä todetaan perunkirjoituksessa varattomaksi, toimita perukirja Revire Perintä Oy:lle ensisijaisesti sähköpostilla. Mikäli se ei ole mahdollista, niin silloin postitse.

Postiosoite:

Revire Perintä Oy
PL 41
15101 Lahti

Perintä

Maksa asiakasmaksu viimeistään eräpäivänä. Jos maksua ei ole maksettu, se siirtyy Revire -perinnän perittäväksi. Revire Perintä Oy on Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen yhteistyökumppani perintäasioissa.

Asiakaspalvelu:

Puhelinnumero: 020 6399 420
Sähköpostiosoite:asiakaspalvelu@revire.fi

Maksumuistutus tulee samojen järjestelmien kautta kuin varsinainen laskukin. Mikäli sinulla on käytössä OmaPosti- tai Kivra-palvelu, maksumuistutukset siirtyvät automaattisesti tuohon palveluun, eivätkä tule paperimuistutuksena postitse kotiin.

Lain mukaisesti maksuvaatimus tulee aina postitse kotiin.